Casestudies Overzicht

Case Heijmans

myBrand helpt Heijmans met de professionalisering van de commercie
Bouwbedrijf zet klant centraal met SAP Hybris Cloud for Customer

Sinds de oprichting in 1923 onderscheidt Heijmans zich als innovatieve speler in de bouw. Kwam de innovatie destijds van bitumineuze wegverhardingen, tegenwoordig past Heijmans vernieuwingen toe in zeer uiteenlopende projecten: van lichtgevende fietspaden tot duurzame woningen.

Heijmans ziet de bouwsector de laatste tijd enorm veranderen. Commercie wordt belangrijker en bouwbedrijven krijgen meer vrijheid van hun opdrachtgevers om multidisciplinaire projecten uit te voeren. Dit vraagt om helder inzicht in relaties met klanten en partners wat voor Heijmans een uitdaging vormde. Een uitdaging die myBrand op het lijf geschreven is. Samen brachten zij alle beschikbare, relevante data over projecten en de bijbehorende relaties over naar één geïntegreerd CRM-systeem.

Lees meer
Je maakt gebruik van een verouderde browser!

Update je browser om deze website correct weer te geven. Update mijn browser nu

×