Een beter resultaat door transparante en real-time inzicht in jouw klant en afgesproken service

Rendement uit Sales & Services met SAP Hybris Sales Cloud en SAP Hybris Service Cloud

Tools_05_ Customer Engagement and Commerce

Juist sales heeft een resultaatverplichting, liefst met zo min mogelijk administratieve inspanning

Beter weten wat je klant wil, weten wie de beslissingen neemt en op basis van welke criteria. Randvoorwaarde is dat je eigen organisatie met deze kennis multi-level en effectief acteert door opportunity’s goed op te volgen en opdrachten binnen te halen. SAP Hybris Sales Cloud voorziet in laagdrempelig te implementeren Cloud oplossingen met uitgebreide functionaliteiten. Optioneel met een naadloze integratie met je (SAP) ERP systeem.

  • Cloud oplossing gebaseerd op Best Practice Sales en Services processen
  • Beperkte belasting van jouw organisatie door een lage implementatie-inspanning
  • Medewerkers werken met en vanuit één oplossing
  • Salesmedewerkers hebben een helder overzicht van taken op hun (mobiele) device, die ze vervolgens ook direct kunnen oppakken en afmelden
  • Real-time analyses

De voordelen van SAP Hybris Sales Cloud

Korte implementatietijd

Any place, any time, any device

Standaard koppelingen met SAP ECC & SAP S/4HANA

Tools_04_Lumira

Service geven op het gevraagd moment, liefst met zo min mogelijk administratieve inspanning

Duidelijk weten wat de service behoefte van je klant is, weten wat er speelt op basis van de service afspraken.

Maximaliseer de dienstbeleving door binnen je organisatie met deze kennis multi-level en effectief service tickets op te volgen en naar tevredenheid af te handelen.

SAP Hybris Service Cloud voorziet in laagdrempelig te implementeren Cloud oplossingen met uitgebreide functionaliteiten. Optioneel met een naadloze integratie met je (SAP) ERP systeem.

  • Cloud oplossing gebaseerd op Best- Practice Services processen
  • Beperkte belasting van je organisatie door een lage implementatie-inspanning
  • Service en ondersteuning vanuit één Service Center voor telefoon, email en social media
  • Medewerkers werken met en vanuit één oplossing, één waarheid
  • Servicemedewerkers hebben een helder overzicht van taken en Service Tickets op hun (mobiele) devices, die ze vervolgens ook direct kunnen oppakken en afhandelen
  • Field service medewerkers hebben inzicht in het wat, waar en wanneer, inclusief benodigde onderdelen en historie
  • Real-time analyses

De voordelen van SAP Hybris Service Cloud

Korte implementatietijd

Any place, any time, any device

Standaard koppelingen met SAP ECC & SAP S/4HANA

Heijmans
Heleen Herbert Commercieel Directeur Heijmans
“De samenwerking tussen onze mensen en myBrand verliep prettig en gelijkwaardig. myBranders hebben veel expertise in huis, maar spreken ook de taal van onze business.”
Gazelle
Fedde Wildenbeest CFO Gazelle
“myBrand weet als geen ander de vertaalslag vanuit de Gazelle business naar SAP te maken.”

Implementeren, beheren & innoveren van SAP systemen

Jouw organisatie wil zich richten op ontwikkelingen die het onderscheidend vermogen vergroten. Ontzorging op het gebied van het onderhouden en innoveren van je SAP oplossingen biedt jou de tijd om de afstemming tussen Business en IT naar een volgend niveau te tillen.

Meer

Stel je vraag aan een SAP Hybris specialist

Je maakt gebruik van een verouderde browser!

Update je browser om deze website correct weer te geven. Update mijn browser nu

×