Consultant of the Future
Van ‘gewone’ organisatie naar een intelligent enterprise
Van ‘gewone’ organisatie naar een intelligent enterprise
Time for the future
Consultants veranderen mee. Gebruikmakend van de specialistische kennis die ze hebben, maar meer kijkend naar wat een organisatie nodig heeft en niet meer te veel luisterend naar wat een organisatie wil. Dat klinkt misschien brutaal, maar het is waar organisaties naar zoeken. Standaard doen wat standaard kan en alleen dat wat onderscheidend is zelf ontwikkelen. Op die manier bereid je ook jouw organisatie voor op een toekomstbestendig applicatielandschap.
Clean core
Het adopteren van de standaardprocessen in een softwarepakket vereist een strakke regie. De kern van de applicatie, de core, moet schoon blijven van maatwerk en uitzonderingen uit het verleden moeten kritisch tegen het licht worden gehouden. Hoe zorg je er als consultant voor dat je om kunt gaan met die weerstand? Hoe overtuig je? Door te werken aan je vaardigheden en gebruik te maken van je robuuste kennis van de oplossing.
Intelligent Enterprise
Het fundament waar je als organisatie je onderscheidend vermogen op kunt uitbouwen. Met slimme technologieën automatiseer je processen die voorheen handmatig verliepen en zo maak je tijd van mensen vrij om te besteden aan ingewikkelder taken. Je bouwt op deze manier aan jouw versie van The Intelligent Enterprise, helemaal klaar voor de toekomst.
Ontwikkeling
Maar morgen is er wel weer nieuwe kennis beschikbaar. Door continu te werken aan je eigen ontwikkeling blijf je bij en ben je relevant als consultant. Bijblijven op de oplossing door je certificering actueel te houden en je vaardigheden ontwikkelen door praktijkgerichte programma’s te volgen die je direct kunt toepassen. Dat maakt ook jou de Consultant of the Future!
Whitepaper
In deze whitepaper schetsen we wat een intelligent enterprise is en hoe jij kunt zorgen dat jouw organisatie zo’n intelligente enterprise wordt. Een organisatie die niet alleen meegaat met veranderingen, maar deze ook initieert.