SAP Technisch Support

Maximaal rendement uit jouw SAP landschap. De basis op orde maakt ruimte voor innovatieve veranderingen

Adviesgesprek aanvragen
HomeSAP dienstenSAP Technisch Support

Wanneer kan SAP beheer bij jou niet meer in eigen beheer?

Een toenemend gebruik van SAP, meer gebruikers en meer functionaliteit, een groeiend systeemlandschap, voortschrijdende techniek en (hogere) continuïteitseisen zijn allemaal factoren die bij jou de vraag oproepen of je in staat bent zelfstandig jouw SAP-systemenlandschap op een efficiënte wijze te beheren.

Het technisch support van een SAP-omgeving vraagt immers om specialisten. De ontwikkelingen gaan snel en kennis veroudert terwijl eisen op het gebied van bijvoorbeeld security toenemen. Met een team van meer dan 40 specialisten verzorgt myBrand het technisch support voor meer dan 700 SAP-omgevingen, zowel op haar eigen infrastructuur, de myBrand Private Cloud, als op hardware van haar klanten. Dienstverlening met een transparante prijs en indien gewenst op basis van 24 x 7 beschikbaarheid.

  • Continuïteit van de ondersteuning van jouw bedrijfsprocessen
  • Gecertificeerde specialisten die 24 x 7 garant staan voor een ‘first time right’-aanpak
  • De klantcoördinator is jouw primaire aanspreekpunt, geen loketten of afdelingen maar daadwerkelijk geïntegreerde dienstverlening

De waarde van SAP Technisch Support

Whitepaper

Snel innoveren op je SAP-landschap met DevOps-aanpak

Wat bedrijven zich vaak onvoldoende realiseren, is dat deze nieuwe manier van werken een cultuuromslag vraagt in het hele bedrijf. Want DevOps is dan wel een mooie manier om het softwareontwikkelproces te verkorten en de samenwerking tussen business en IT te verbeteren, maar het kan ook makkelijk uitlopen op een deceptie als je niet alle randvoorwaarden goed invult.

  • Kortere time-to-market
  • Betere aansluiting bij businessprocessen
  • Eerder testen leidt tot hogere kwaliteit software
Meer informatie