SAP Functioneel Support

Echte ontzorging met SAP Functioneel Support

Adviesgesprek aanvragen

Één contactpersoon, de meest ervaren consultants, kennis van jouw bedrijf

De medewerkers van het myBrand Conclusion Functioneel Support team zorgen ervoor dat SAP optimaal benut wordt ter ondersteuning van jouw bedrijfsprocessen. We doen dit samen, met of naast jouw eigen medewerkers. Met kennis van vrijwel elke SAP module en ervaring in vele bedrijfstakken blijft geen vraagstuk onbeantwoord. Een transparante dienst met één vast contactpersoon, de Klant Coördinator (KC).

  • De KC is de ambassadeur van myBrand Conclusion bij de klant, en is de ambassadeur van de klant binnen myBrand Conclusion
  • Hij/zij is voor de klant het (enige) aanspreekpunt en heeft alle mogelijkheden om voor jou de beste mensen aan het werk te zetten
  • Consultants kennen de klant, de organisatie, innovaties in de markt, en zijn daarmee de ideale sparringpartners voor zowel Business als IT

myBrand Conclusion SAP Functioneel Support

De medewerkers van het myBrand Conclusion Functioneel Support team zorgen ervoor dat SAP optimaal benut wordt ter ondersteuning van jouw bedrijfsprocessen.

De waarde van SAP Functioneel Support

Whitepaper

Snel innoveren op je SAP-landschap met DevOps-aanpak

Wat bedrijven zich vaak onvoldoende realiseren, is dat deze nieuwe manier van werken een cultuuromslag vraagt in het hele bedrijf. Want DevOps is dan wel een mooie manier om het softwareontwikkelproces te verkorten en de samenwerking tussen business en IT te verbeteren, maar het kan ook makkelijk uitlopen op een deceptie als je niet alle randvoorwaarden goed invult.

  • Kortere time-to-market
  • Betere aansluiting bij businessprocessen
  • Eerder testen leidt tot hogere kwaliteit software
Meer informatie

SAP oplossingen om jouw bedrijfsprocessen te optimaliseren

Met oplossingen van SAP optimaliseer je de bedrijfsvoering van jouw organisatie. Je hebt een geïntegreerde oplossing in handen die zorgt voor één versie van de waarheid over alle afdelingen heen. Het aanbod van verschillende SAP producten is groot en dit vraagt om het maken van de juiste keuzes. Wij helpen je om de bij jouw organisatie best passende oplossing te kiezen, te implementeren en te beheren.

Relevante verhalen

Taking Responsibility

Klantcontact van de bovenste plank

Je kent het vast wel: je bent al twee dagen aan het bellen, maar het...

Lees meer

Taking Responsibility

Drie pijlers voor een optimale klantbeleving

Een tevreden klant is van essentieel belang voor het succes van een bedrijf. Wat klanttevredenheid...

Lees meer