Klanttevredenheid | Net Promotor Score (NPS) | Customer Satisfaction Score (CSAT)

De keuze van myAppX Conclusion voor het aangaan van lange termijn relaties, waarbij ‘best gewaardeerd’ het uitgangspunt is, heeft geleid tot vertrouwensrelaties en verbondenheid. Om dit concreet gestalte te geven heeft myAppX Conclusion een applicatie ontwikkeld die klantevaluaties faciliteert, vastlegt en meetbaar maakt over een bepaalde periode. Hierin komt niet alleen de dienstverlening aan bod, maar juist ook de dienstbeleving. De applicatie is voorzien van een dashboard om voortgang te meten en helpt om bij te sturen indien nodig.

  • Procesoptimalisatie
  • KPI’s
  • Klanttevredenheid
Kwartaal evaluatie app klanttevredenheid
Klanttevredenheid kwartaalevaluatie app
Kwartaal evaluatie app Eneco
Functioneel support kwartaal evaluatie app

Demo aanvragen

Demo aanvragen

Recente verhalen

Events Kennis Klantverhalen Nieuws

Kennis

Efficiënter produceren? Zo creëer je low tech toch een smart factory

Smart factory, industry 4.0, Industrial Internet of Things. Het zijn termen waar je tegenwoordig niet...

Lees meer

Kennis

Waarom SAP S/4HANA Cloud Public Edition groothandelsorganisaties verder helpt

Is jouw organisatie klaar voor de toekomst? Uit onderzoek van het SAP Insights Research Center...

Lees meer

Nieuws

myBrand Conclusion benoemt Lotte Egbertzen tot Vestigingsdirecteur Zuid

myBrand Conclusion heeft Lotte Egbertzen (33) benoemd tot Vestigingsdirecteur Zuid. In deze rol is zij...

Lees meer

Kennis

De toekomst van Low-code: Alles wat je moet weten over migratie naar OutSystems Developer Cloud

OutSystems heeft vorig jaar het nieuwe cloud-native platform ODC (opvolger van OutSystems 11) gelanceerd om...

Lees meer

Kennis

Groothandels in een veranderende wereld: zo vergroot je je toegevoegde waarde

Nog niet eens zo gek lang geleden stonden blogplatforms vol met teksten als: Einde van...

Lees meer

Event

VNSG & SAP: Jaarevent 2025

📅 Donderdag 13 maart 📍 Theater aan de Parade

Lees meer