myBrand 4me

Nieuwe Service Management tool: 4me

Als klant van myBrand Conclusion ben je bekend met Prisma, onze service management tool. Eenvoudig gezegd het ticketsysteem van myBrand. Prisma is al bijna 10 jaar het fundament onder onze dienstverlening. Ondanks dat myBrand afgelopen jaar een upgrade naar de laatste versie heeft gerealiseerd voldoet de tool niet meer aan de eisen die de huidige markt stelt aan de tool.

Het jaar 2018 heeft in het teken gestaan van een selectietraject waarin 4me als opvolger is geselecteerd van Prisma. Een moderne eigentijdse service management tool die zowel myBrand als ook onze klanten een nieuwe gebruikerservaring gaat geven. 4me is ontwikkelt voor dienstverlenende organisaties en stelt dan ook de service catalogus centraal in de dienstverlening aan de klanten. Een wezenlijk verschil wat in de praktijk gaat leiden tot een betere en meer transparante dienstverlening vanuit de beheerprocessen en de afspraken met klanten.

Wij vertrouwen er op dat zowel myBrand als ook haar klanten veel plezier en gemak gaan beleven aan 4me. Voor meer informatie lees gerust verder op deze website. Heb je na het lezen nog vragen, maak dan gerust gebruik van het contactformulier of neem contact op met jouw klantcoördinator.

Ga verder Contact

Wat gaat er voor jou als klant veranderen?

Een nieuwe service management tool brengt veranderingen met zich mee voor jou als klant. Hieronder een overzicht van de belangrijkste veranderingen vanuit klantperspectief

Het klantportaal van 4me heeft een moderne look & feel die jou uitnodigt te werken vanuit het klantportaal. Het klantportaal draagt bij aan juiste toewijzing en een versnelde responsetijd.

Het gebruik van 4me brengt ook de introductie van de mobiele app van 4me. Jij hebt de mogelijkheid om overal inzicht te hebben in jouw incidenten en changes en jij kunt deze ook via de app opvoeren, wijzigingen of goedkeuren.

De inrichting van 4me is gebaseerd op de dienstverlening die myBrand haar klanten biedt. De rapporten uit 4me zijn gebaseerd de afgesproken wijze van dienstverlening conform uw SLA.

Heb je een incident die al eerder is gemeld, dan herkent 4me dat de incidenten op elkaar lijken. Als er voor het eerder gemelde incident al een oplossing is, dan geeft 4me jou deze oplossing. Zo kun jij snel een incident zelf verhelpen.

De performance (snelheid) van 4me is hoog. Dit geldt dan ook als unique selling point van 4me. Bij elke nieuwe functionaliteit blijft de performance gewaarborgd.

4me geeft real-time inzage in jouw openstaande en afgehandelde incidenten en changes.

Problem management neemt de onderliggende oorzaken van repeterende incidenten weg. 4me biedt myBrand de mogelijkheid om dit proces naar een hogere volwassenheid te tillen.

4me biedt goede integratie mogelijkheden met andere service management tooling. Als jij als klant ook 4me gebruikt, dan verloopt de integratie volledig via een trust, waardoor het lijkt alsof jouw organisatie en myBrand in één systeem werken.

De prioriteit van een incident wordt bepaald o.b.v. impact en urgentie. De combinatie van het bepalen van de impact op jouw organisatie en de urgentie die het heeft, geven een betere onderbouwing voor het belang van elk ticket. Additioneel geven de impact en urgentie een beter inzicht in de kwaliteit van de dienstverlening richting de rapportages.

Ga verder

Instructievideo

Zelf aanvragen vanuit het 4me klantportaal exporteren naar Excel of CSV

myBrand 4me support

Contact

Heb je na het lezen nog vragen, maak dan gerust gebruik van het contactformulier of neem contact op met jouw klantcoördinator.



myBrand Conclusion logo 2024
4me logo