SAP Partner Center of Expertise (PCoE)

Klanttevredenheid en het leveren van de hoogste kwaliteit staan centraal

Value Added Reseller (VAR)

Als Value Added Reseller (VAR) van SAP leveren we vanuit myBrand niet alleen de licenties, maar ook het 1ste en 2de lijns support op de software van SAP. Dit zorgt ervoor dat je één aanspreekpunt hebt bij vragen en mogelijke problemen. SAP waarborgt het support via haar partners door hen een Partner Center of Expertise (PCOE) certificaat te verstrekken. In het proces dat hieraan voorafgaat worden strenge eisen gesteld aan de kennis van de oplossingen, de kwaliteit van het servicemanagementproces en de technische en organisatorische standaarden voor het verkrijgen van toegang tot de systemen. Elke twee jaar wordt myBrand door SAP geauditeerd op dit proces en elk kwartaal vinden tussentijdse controles plaats.

SAP VAR
Whitepaper

Snel innoveren op je SAP-landschap met DevOps-aanpak

Wat bedrijven zich vaak onvoldoende realiseren, is dat deze nieuwe manier van werken een cultuuromslag vraagt in het hele bedrijf. Want DevOps is dan wel een mooie manier om het softwareontwikkelproces te verkorten en de samenwerking tussen business en IT te verbeteren, maar het kan ook makkelijk uitlopen op een deceptie als je niet alle randvoorwaarden goed invult.

  • Kortere time-to-market
  • Betere aansluiting bij businessprocessen
  • Eerder testen leidt tot hogere kwaliteit software
Meer informatie

Skilled servicedesk

Het myBrand PCOE heeft de skilled servicedesk (SSD) als belangrijke spil. De consultants van de SSD zijn zonder uitzondering gecertificeerd in een of meer van de SAP oplossingen en bezitten daarnaast een certificering in ITIL of DevOps. Zij staan in nauw contact met het klantteam, waarbij de Klantcoordinator eindverantwoordelijk is voor de dienstverlening naar jouw organisatie.

Het PCOE lost verreweg de meeste vragen en problemen op zonder tussenkomst van SAP. Dat is ook een vereiste, want wanneer wij een ticket doorzetten naar SAP Product Support, terwijl de oplossing al voorhanden is in de kennisbank van SAP, dan leidt dit tot een aantekening.

Door het nauwe contact met SAP zijn escalaties bij ons ook in goede handen. In een driehoek tussen klant, SAP en myBrand zorgen we voor transparante communicatie, vaste contactpersonen en de juiste expertise. Naast PCOE gecertificeerd wordt myBrand ook op het vlak van Application, Platform en DevOps door SAP gezien als een excellente partner die jouw organisatie maximaal ontzorgt volgens de standaarden van SAP. Wij noemen het Taking Responsibility