Whitepaper

SAP S/4HANA voor retail

De end-to-end procesgedachte centraal

Download het whitepaper

Processen end-to-end automatiseren

Tot eind jaren ’90 was de retail een eenvoudig vak. De keten was aanbodgestuurd en de meeste retailorganisaties beschikten over slechts één kanaal. De enige uitdaging voor retailers was om out-of-stock en overstock tegen te gaan. En de enige variant op dit model was franchise. Hoe anders is dat vandaag de dag. Omnichannel is de norm, het aantal verschillende businessmodellen is geëxplodeerd, retourlogistiek is een vak op zich geworden en de klant staat aan het roer, wat betekent dat ketens vraaggestuurd zijn geworden.

SAP heeft hier met SAP S/4HANA op ingespeeld door de retail meer dan ooit vanuit de integrale supply chain te beschouwen. Je kunt processen nu end-to-end automatiseren. Op welke manier kan myBrand Conclusion de migratie van SAP ECC naar S/4HANA begeleiden?

In deze whitepaper lees je:

  • Waaruit de complexiteit van de retail supply chain bestaat;
  • Hoe je met het myBrand Conclusion procesmodel voor de retail een integrale kijk op je processen kunt krijgen;
  • Welke vijf onderdelen van de keten je end to end en volledig binnen de standaard kunt automatiseren in SAP S/4HANA;
  • Welke opties je hebt om de migratie naar SAP S/4HANA aan te pakken;
  • Hoe myBrand Conclusion je in dit traject kan helpen.
Marcel Antons myBrand SAP ERP

Marcel Antons
Directeur Strategie & Innovatie bij myBrand Conclusion

Bob Tillema Retail Expert

Bob Tillema
Business consultant bij myBrand Conclusion

Download het Whitepaper

Downloadformulier niet zichtbaar? Probeer dan deze pagina te open in een andere webbrowser zoals Google Chrome.