Service geven op het gevraagd moment, liefst met zo min mogelijk administratieve inspanning
Duidelijk weten wat de service behoefte van je klant is, weten wat er speelt op basis van de service afspraken. Maximaliseer de dienstbeleving door binnen je organisatie met deze kennis multi-level en effectief service tickets op te volgen en naar tevredenheid af te handelen.
SAP Service Cloud voorziet in laagdrempelig te implementeren Cloud oplossingen met uitgebreide functionaliteiten. Optioneel met een naadloze integratie met je (SAP) ERP systeem.
- Cloud oplossing gebaseerd op Best- Practice Services processen;
- Beperkte belasting van je organisatie door een lage implementatie-inspanning;
- Service en ondersteuning vanuit één Service Center voor telefoon, email en social media;
- Medewerkers werken met en vanuit één oplossing, één waarheid;
- Servicemedewerkers hebben een helder overzicht van taken en Service Tickets op hun (mobiele) devices, die ze vervolgens ook direct kunnen oppakken en afhandelen;
- Field service medewerkers hebben inzicht in het wat, waar en wanneer, inclusief benodigde onderdelen en historie;
- Real-time analyses.
myBrand helpt Heijmans met de professionalisering van de commercie
Heijmans ziet de bouwsector de laatste tijd enorm veranderen. Commercie wordt belangrijker en bouwbedrijven krijgen meer vrijheid van hun opdrachtgevers om multidisciplinaire projecten uit te voeren. Dit vraagt om helder inzicht in relaties met klanten en partners wat voor Heijmans een uitdaging vormde. Een uitdaging die myBrand op het lijf geschreven is.
Lees verder