Klanttevredenheid | Net Promotor Score (NPS) | Customer Satisfaction Score (CSAT)

De keuze van myAppX Conclusion voor het aangaan van lange termijn relaties, waarbij ‘best gewaardeerd’ het uitgangspunt is, heeft geleid tot vertrouwensrelaties en verbondenheid. Om dit concreet gestalte te geven heeft myAppX Conclusion een applicatie ontwikkeld die klantevaluaties faciliteert, vastlegt en meetbaar maakt over een bepaalde periode. Hierin komt niet alleen de dienstverlening aan bod, maar juist ook de dienstbeleving. De applicatie is voorzien van een dashboard om voortgang te meten en helpt om bij te sturen indien nodig.

  • Procesoptimalisatie
  • KPI’s
  • Klanttevredenheid
Kwartaal evaluatie app klanttevredenheid
Klanttevredenheid kwartaalevaluatie app
Kwartaal evaluatie app Eneco
Functioneel support kwartaal evaluatie app

Demo aanvragen

Demo aanvragen

Recente verhalen

Events Kennis Klantverhalen Nieuws

Kennis

Aan de slag met AI? Vergeet je data niet!

De AI-revolutie is in volle gang. Steeds meer bedrijven willen vooroplopen en verwachten veel tijd...

Lees meer

Kennis

SAP HCM en de verdere Digitale Transformatie

Met GROW with SAP en RISE with SAP heeft SAP de digitale transformatiereis voor intelligente...

Lees meer

Kennis

Toekomstbestendige salarisverwerking in de cloud met SAP EC Payroll

HR-afdelingen hebben te maken met steeds meer complexiteit en veranderingen. Dit geldt zeker voor grote...

Lees meer

Kennis

SAP Signavio: Efficiënt Processen Modelleren en Optimaliseren

Organisaties staan voortdurend voor de uitdaging om hun processen transparant en efficiënt te houden. In...

Lees meer

Event

myGolf 2025

📅 Donderdag 18 september📍 Golfclub Heelsum 👤 klanten, relaties & partners

Lees meer

Event

Retail Ronde Tafel

📅 Woensdag 24 september📍 Stadion Galgenwaard, Utrecht

Lees meer