Klanttevredenheid | Net Promotor Score (NPS) | Customer Satisfaction Score (CSAT)

De keuze van myAppX Conclusion voor het aangaan van lange termijn relaties, waarbij ‘best gewaardeerd’ het uitgangspunt is, heeft geleid tot vertrouwensrelaties en verbondenheid. Om dit concreet gestalte te geven heeft myAppX Conclusion een applicatie ontwikkeld die klantevaluaties faciliteert, vastlegt en meetbaar maakt over een bepaalde periode. Hierin komt niet alleen de dienstverlening aan bod, maar juist ook de dienstbeleving. De applicatie is voorzien van een dashboard om voortgang te meten en helpt om bij te sturen indien nodig.

  • Procesoptimalisatie
  • KPI’s
  • Klanttevredenheid
Kwartaal evaluatie app klanttevredenheid
Klanttevredenheid kwartaalevaluatie app
Kwartaal evaluatie app Eneco
Functioneel support kwartaal evaluatie app

Demo aanvragen

Demo aanvragen

Recente verhalen

Events Kennis Klantverhalen Nieuws

Event

HR Connect

📅 Donderdag 26 juni📍 De Woonindustrie Eventlocatie, Nieuwegein

Lees meer

Nieuws

20 jaar myBrand Conclusion – een reis vanuit overtuiging

myBrand Conclusion bestaat 20 jaar! In 2005 ontstaan vanuit de droom om gestalte te geven...

Lees meer

Nieuws

Conclusion en RET starten partnership voor HR-innovatie

The Schippers Group heeft gekozen voor SAP S/4HANA Cloud Public Edition als fundament voor hun...

Lees meer

Nieuws

Met SAP S/4HANA Cloud Public Edition legt Redsun de basis voor duurzame groei

The Schippers Group heeft gekozen voor SAP S/4HANA Cloud Public Edition als fundament voor hun...

Lees meer

Klantverhalen

NPROXX en myBrand Conclusion migreren onder hoge druk naar SAP S/4HANA Cloud Public Edition

Samen met SAP-partner myBrand Conclusion ontwikkelde Mammoet een ERP-template voor de wereldwijde migratie naar RISE...

Lees meer

Nieuws

The Schippers Group kiest voor SAP S/4HANA Cloud Public Edition

The Schippers Group heeft gekozen voor SAP S/4HANA Cloud Public Edition als fundament voor hun...

Lees meer