Taking Responsibility vormt de basis voor myBrand Conclusion
Klanttevredenheid en het leveren van de hoogste kwaliteit staan centraal
Adviesgesprek aanvragenKlanttevredenheid en het leveren van de hoogste kwaliteit staan centraal
Adviesgesprek aanvragenmyBrand Conclusion is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP- en OutSystems dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. We realiseren deze droom door het aangaan van lange termijn relaties met zowel klanten als medewerkers en het bieden van een daadwerkelijk geïntegreerde SAP- en OutSystems dienstverlening met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Onze visie op SAP en OutSystems Beheer is proactief; we denken vooruit in solide en, waar mogelijk, innovatieve oplossingen en anticiperen op potentiële risico’s.
Sinds 2018 maakt myBrand Conclusion onderdeel uit van het Conclusion ecosysteem.
De gemiddelde 8 vanuit de klant kwartaalevaluaties en de externe bevestiging vanuit het Giarte Outsourcing Performance onderzoek, bevestigen de goede relatie die wij hebben ontwikkeld met onze klanten in de afgelopen bijna 20 jaar.
Maar hoe bereiken wij dit? Hier ligt ‘Taking Responsibility’ aan ten grondslag. Geen marketingkreet, maar onderdeel van ons DNA. Waarom ‘Taking Responsibility’ zo belangrijk is voor ons en onze klanten? Onze collega’s en klanten vertellen hier graag meer over middels de 5 verantwoordelijkheden van myBrand Conclusion.
Lees meerTijden veranderen, bedrijven veranderen en softwareoplossingen veranderen. Consultants veranderen mee.
Meer informatieKwaliteit van dienstbeleving wordt primair geborgd door de combinatie van cultuur & professionals. Ieder kwartaal wordt bij elke klant de klanttevredenheid gemeten, waarbij vooral wordt ingezoomd op dienstbeleving. Dat afgesproken servicelevels op orde zijn vinden wij een vanzelfsprekendheid, myBrand Conclusion realiseert zonder uitzondering haar SLA afspraken.
Er wordt externe validatie geboden door diverse certificeringen vanuit SAP SE (Hosting, Application Management, Infrastructure, Cloud, HANA & DevOps), de ISAE3402 (type II) verklaring en de ISO27001 certificering (met de nadruk op security). Alle genoemde certificeringen worden periodiek geauditeerd, zowel intern als extern.
myBrand Conclusion is een kennisintensieve organisatie. Het ontwikkelingstempo in ons ecosysteem ligt enorm hoog en wij beschouwen het als onze verantwoordelijkheid – naar zowel klanten als medewerkers – om dit tempo te volgen. Dit stelt ons in staat om klanten te voorzien van relevante, toepasbare informatie en inspireert medewerkers doordat deze zich kunnen ontwikkelen.
Een en ander hebben we gerealiseerd door gestalte te geven aan het myBrand Conclusion kennisbedrijf dat bestaat uit meer dan 10 kennisteams. De kennisteams ontwikkelen en delen kennis, al dan niet aan de hand van formele opleidingen en passen deze vervolgens toe in praktijkcases, vaak in een co-innovatie model met een klant.
myBrand Conclusion is een onderneming die acteert op basis van integriteit en hierbij hoort het nemen van maatschappelijke verantwoordelijkheid. myBrand Conclusion’s acteren in dit kader is onderwerp van een bewust & continue verbeteringsproces, dat wordt gestimuleerd door onze klanten en medewerkers. Maatschappelijk verantwoord ondernemen betekent voor ons dat wij streven naar zowel winst als naar positieve effecten voor het milieu en de mensen binnen en buiten de onderneming. Daarmee is het “Triple P” concept omarmd dat uitgaat van drie pijlers: Profit, People & Planet.