SAP Technisch Support
Maximaal rendement uit jouw SAP landschap. De basis op orde maakt ruimte voor innovatieve veranderingen
Adviesgesprek aanvragenMaximaal rendement uit jouw SAP landschap. De basis op orde maakt ruimte voor innovatieve veranderingen
Adviesgesprek aanvragenEen toenemend gebruik van SAP, meer gebruikers en meer functionaliteit, een groeiend systeemlandschap, voortschrijdende techniek en (hogere) continuïteitseisen zijn allemaal factoren die bij jou de vraag oproepen of je in staat bent zelfstandig jouw SAP-systemenlandschap op een efficiënte wijze te beheren.
Het technisch support van een SAP-omgeving vraagt immers om specialisten. De ontwikkelingen gaan snel en kennis veroudert terwijl eisen op het gebied van bijvoorbeeld security toenemen. Met een team van meer dan 40 specialisten verzorgt myBrand Conclusion het technisch support voor meer dan 700 SAP-omgevingen, zowel op haar eigen infrastructuur, de myBrand Conclusion Private Cloud, als op hardware van haar klanten. Dienstverlening met een transparante prijs en indien gewenst op basis van 24 x 7 beschikbaarheid.
Wat bedrijven zich vaak onvoldoende realiseren, is dat deze nieuwe manier van werken een cultuuromslag vraagt in het hele bedrijf. Want DevOps is dan wel een mooie manier om het softwareontwikkelproces te verkorten en de samenwerking tussen business en IT te verbeteren, maar het kan ook makkelijk uitlopen op een deceptie als je niet alle randvoorwaarden goed invult.