Geertruidenberg – Industriële banketbakker Maître Paul heeft gekozen voor de Private Cloud dienstverlening van myBrand, SAP-dienstverlener en -kennispartner. Het integrale SAP landschap is zonder productieonderbreking en dataverlies in recordtijd gemigreerd. Met deze transitie maakt de banketbakker een kwalitatieve slag die de kosten van herinvestering in de infrastructuur uitspaart. De continuïteit en flexibiliteit van het IT-landschap is dankzij de overstap gewaarborgd. Bovendien wordt Maître Paul volledig ontzorgd op gebied van service en onderhoud.
Het traject bestond uit twee fases: in de eerste fase heeft myBrand, in een tijdsbestek van twee weken, de verantwoordelijkheid genomen voor de beschikbaarheid en het functioneren van het bestaande IT-landschap. In september is de tweede fase afgerond, de migratie naar de myBrand Private Cloud. ‘Het ijzerwerk’, oftewel de verouderde servers bij Maître Paul, zijn vervangen door de nieuwste servers in het datacenter. De servers worden met een geavanceerd monitoringssysteem scherp in de gaten gehouden en op elk moment kan worden uitgeweken naar het tweede datacenter.
“Klik, deskundigheid en vertrouwen. Met deze drie woorden wil ik de samenwerking met myBrand omschrijven”, aldus Jos Beerens, Manager ICT bij Maître Paul. “Al in het selectieproces bleek gelijk dat we dezelfde taal spreken. Dat myBrand focust op de corporate midmarket heeft dat bevorderd. Snel schakelen en flexibiliteit zijn volgens ons belangrijke voorwaarden om tot een goed resultaat te komen. Tijdens de transitie naar het datacenter heeft myBrand alle beloftes waargemaakt. Hier hebben de specialisten bewezen écht toegewijd en kundig te zijn. Samen vormen we een sterk team waarbij toegankelijkheid en transparantie vanzelfsprekende waarden zijn”.
Peter Aben, Relatiemanager bij myBrand: “We zijn er trots op dat Maître Paul voor myBrand gekozen heeft, maar eigenlijk zijn we nog trotser op het enthousiasme over ons team en het resultaat. We zijn een lange termijn verbintenis met elkaar aangegaan, waarbij een goed begin het halve werk is. Toegankelijkheid en transparantie zien we als belangrijke factor om de tevredenheid vast te houden”.