Het onderzoeksbureau publiceert ieder jaar de grootste benchmarkstudie over de ervaringen van Nederlandse klantorganisaties met hun IT service providers. Net als vorige keer heeft myBrand een Outsourcing Recommendation Score van 100 procent behaald. Dit wil zeggen dat alle deelnemende klanten myBrand aanbevelen. Daarnaast blijkt uit de studie dat myBrand het afgelopen jaar nog meer superfans voor zich heeft gewonnen.
De klanten die deelnamen aan het onderzoek zijn unaniem positief gestemd over de dienstverlening. Zij noemen de kundigheid, toegankelijkheid en hands-on mentaliteit als sterkste punten van de myBranders. Ruim een derde van de klanten is dit jaar zelfs positiever over de relatie met myBrand ten opzichte van vorig jaar. Deze erkenning bevestigt dat de aanpak van myBrand zijn vruchten blijft afwerpen. Hierbij staan, naast natuurlijk de kwaliteit, de klantrelatie en dienstbeleving centraal. myBrand blijft met onverminderde ambitie streven naar verdere optimalisatie en nog meer superfans.
Betrouwbare business innovator De Giarte Outsourcing Performance Survey maakt onderscheid tussen de prestaties op het gebied van application management en infrastructure management. In beide categorieën scoort myBrand, net als vorig jaar, significant hoger dan vergelijkbare partijen. De benchmark verschaft IT-dienstverleners ieder jaar een nauwgezet en objectief beeld van wat er leeft bij hun klanten, zodat zij hun dienstverlening kunnen optimaliseren. myBrand overtreft zichzelf met de nieuwe resultaten en versterkt haar positie verder binnen de outsourcingmarkt op het gebied van relatiemanagement, continuïteit en innovatie. Met de name de zeer positieve uitslag van de zogenaamde Trust Score is typerend voor de relatie die myBrand met haar klanten heeft ontwikkeld. Daarnaast scoort de SAP-dienstverlener hoog op het gebied van continuïteit en innovatie.
Seger Theuns, algemeen directeur myBrand: “We zijn ontzettend blij met dit resultaat en nemen het met trots en dankbaarheid in ontvangst. Onze dank gaat uit naar onze klanten, die ons het vertrouwen gunnen, en naar alle collega’s die dit resultaat hebben waargemaakt. Wij hebben vanaf dag één de ambitie gehad om de best gewaardeerde dienstverlener in ons vakgebied te zijn. We beseffen ons goed dat dit elke dag volledige toewijding en inzet van ons vraagt. We gebruiken de resultaten van het onderzoek dan ook om de dienstverlening verder te optimaliseren en daarmee nog meer langetermijnrelaties met tevreden klanten te realiseren.”
Quotes Percentages zeggen niet alles. Naast online datacollectie wordt daarom een groot deel van de respondenten geïnterviewd. Zij zeiden onder andere het volgende over myBrand:
– “Ik heb voor myBrand gekozen omdat ik een goed gevoel had bij de mensen; ze zijn intelligent, weten wat ze doen en ze geven je het vertrouwen ‘dat ze het gaan regelen’.” – “Er zijn nooit verrassingen, ze zijn zeer transparant en open.” – “Het is een club waar ik mij thuis bij voel en dat komt door de mensen en de cultuur. Iedereen is altijd makkelijk benaderbaar en lekker down-to-earth.”