SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand brengt de 24×7 monitoring van de SAP-systemen van hun klanten onder bij zusterbedrijf Conclusion Mission Critical.
Wereldwijde ondersteuning
Steeds meer sectoren werken 24×7. Dit ziet myBrand terug in de klantvraag. Een groeiend aantal vraagt myBrand om 24×7 monitoring en beheer te leveren op de SAP-omgeving. Ook ziet myBrand dat veel klanten SAP vanuit Nederland internationaal uitrollen, waardoor er gebruikers in alle tijdzones van de wereld zijn. Essentieel onderdeel van de myBrand-dienstverlening is dan ook 24×7 IT-support. Om de beheerlast buiten kantooruren voor de myBrand-medewerkers te verkleinen, ging het bedrijf op zoek naar een partner op het gebied van 24×7 monitoring en eerste lijn beheer. Die werd gevonden binnen het Conclusion ecosysteem: Conclusion Mission Critical.
Roel Knoppers, vestigingsdirecteur bij myBrand: “De vraag naar 24×7 monitoring betekent dat wij veel meer mensen stand-by beschikbaar moesten hebben in de avond en nacht voor het geval dat er gebruikers in Amerika, Azië of Australië hinder ondervinden van een storing. Conclusion Mission Critical is gespecialiseerd in 24×7 monitoring en beheer van kritische IT-omgevingen. Ze hebben weliswaar geen specifieke SAP-expertise en daarom is er altijd nog wel een myBrand consultant stand-by, maar het leeuwendeel van de issues kunnen zij oplossen.”
Werken in een 24×7 omgeving
Marc de Beer, directeur van Conclusion Mission Critical, zegt: “Onze expertise is het leveren van nachtrust aan onze klanten. Daarvoor werken wij 24×7 in onze Operations Centers in dag-, avond- en nachtdiensten, zodat we op ieder moment snel kunnen reageren. ‘Nachtrust as a Service’ noemen we dat! Dit doen we onder andere voor bedrijven die in het hart van de maatschappij staan, denk aan OV-bedrijven, energieleveranciers en de logistieke sector. Daar mogen we myBrand nu aan toevoegen.”