Webinar

SAP gebruiken op de winkelvloer

Help, mijn collega’s gebruiken SAP op de winkelvloer, is dat wel een goed idee?

Aan tafel Aanmelden

Introductie

Elke dag wordt de deur van een winkel geopend en ook elke dag wordt deze weer afgesloten. Tussen die twee momenten gebeurt veel. Vaak zijn het dezelfde processen, maar iedere dag is toch weer anders. Lege schappen controleren, steekproeftellingen uitvoeren of voorraadinformatie in andere winkels opvragen om een klant toch van dienst te kunnen zijn. Daarnaast zijn er natuurlijk personeelszaken, bestellingen, ontvangsten en retouren af te handelen.

In het derde Webinar in de serie “Retail gaat door!” laten we je zien hoe je veel van deze processen, ook op de winkelvloer, rechtstreeks in SAP kunt uitvoeren. Op die manier vindt de invoer direct plaats in het bronsysteem en hoeven er geen gegevens te worden overgenomen van slecht leesbare, handgeschreven documenten.

Met onder andere de scenario’s Tour du Jour, Slow Seller Management en een demo die laat zien hoe SAP SuccessFactors het HR proces bij een retailer kan ondersteunen. Daarmee belooft het een gevarieerd Webinar te worden, met uiteraard de mogelijkheid om vragen te stellen aan onze retailexperts.

Wat te verwachten?

  • Verschillende scenario’s voor gebruik van SAP op de winkelvloer
  • Eenvoudige onboarding van medewerkers
  • Realtime inzicht voor directe actie
  • Interessant voor zowel winkeloperatie, HR als IT

Inhoud

📅 19 november 10.00 uur – 11.00 uur
📅 8 december 15.00 uur – 16.00 uur
📍 Microsoft Teams
🔎 Inclusief Demo en Q&A

Aan tafel

Mark Rijers SAP Retail consultant
Glenn olde Scholtenhuis SAP ERP Retail consultant
Nyls Kiestra SAP Retail
Gert-Leo Bakker
Jeroen de Bruijn
Marcel Antons myBrand SAP

Aanmelden Webinar

Vul onderstaand formulier in en ontvang de link naar het Webinar.

Inschrijfformulier niet zichtbaar? Probeer dan deze pagina te open in een andere webbrowser zoals Google Chrome.

Organisatie

Corianne Visser myBrand

Corianne Visser

Marketing en Communicatie Manager