myBrand, SAP-dienstverlener en kennispartner, behaalt voor het derde jaar op rij 100 procent Outsourcing Recommendation Score in het Outsourcing Performance onderzoek 2017 van Giarte, onderzoeks- en adviesbureau op het vlak van IT-dienstverlening en -outsourcing. Dit betekent dat klanten die deelnamen aan het onderzoek myBrand unaniem zouden aanbevelen. Het onderzoeksbureau publiceert jaarlijks de grootste benchmarkstudie over de ervaringen van Nederlandse klantorganisaties met hun IT-serviceproviders. De ‘trust score’ van myBrand kent de afgelopen drie jaar een stijgende lijn. Dit jaar scoort zij 85 op een schaal van 100.
De Trust Score
De Trust Score bevestigt de goede relatie die myBrand met haar klanten heeft ontwikkeld. Factoren waar ‘myBranders’ volgens hun klanten met name in uitblinken zijn bereidheid, bekwaamheid en openheid. Dit onderstreept het feit dat myBrand vertrouwen hoog in het vaandel heeft staan en dienstverlening altijd op de eerste plaats zet. myBrand stijgt met haar score ruim boven het gemiddelde van de peergroup ‘medium size’ uit, dat is namelijk 79.
Tevredenheid AM- en IM-diensten
Giarte maakt in de benchmark onderscheid tussen de prestaties op het gebied van Application Management (AM) en Infrastructure Management (IM). Op beide onderdelen scoort myBrand in vergelijking tot de andere serviceproviders het hoogst op tevredenheid. Klanten van myBrand zijn op het gebied van AM-diensten zeer tevreden met het functioneel management van Enterprise Systems. Op het gebied van Infrastructure Management scoort Private Cloud Hosting and Storage een 8,9. Cloud Connectivity en Security and Threat Management scoren beiden een 9,5 gemiddeld.
Seger Theuns, Algemeen Directeur bij myBrand: “We zijn ontzettend trots op dit mooie resultaat. Ons doel is het aangaan van langetermijnrelaties met zowel klanten als medewerkers. We willen onze klanten bedanken voor het vertrouwen. Door het stellen van vernieuwende vragen worden we uitgedaagd om de dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. Onze collega’s zijn daarbij cruciaal. Deze score voor het derde jaar op rij behalen is een prestatie van formaat. myBranders maken het verschil in klantbeleving door altijd verantwoordelijk en toegewijd te handelen. De resultaten zetten we in om te optimaliseren en zo de best gewaardeerde SAP-dienstverlener te zijn én blijven. Het vertrouwen van tevreden klanten, dat is de beste motivatie.”
Over Giarte
Giarte legt ervaringskennis vast over IT-dienstverlening in zakelijke omgevingen. Giarte maakt hierbij gebruik van twee instrumenten: ITsat® en Outsourcing Performance® (OP). ITsat is een monitoring- en analysetool voor het meten en verbeteren van IT-dienstverlening naar eindgebruikers. Outsourcing Performance is de jaarlijkse benchmarkstudie over klanttevredenheid en best practices in IT-outsourcing. Giarte helpt bij het inrichten, analyseren en verbeteren van samenwerkingsrelaties in IT. Meer informatie is te vinden op www.giarte.com.