Met SAP Customer Data Cloud van Gigya kan je zowel gegevensprivacy als de innovatieve personalisatie bieden die vereist is in ons nieuwe digitale tijdperk. Een klantgerichte oplossing voor gegevensbeheer die gepersonaliseerde klantervaringen kan leveren op een vertrouwde, GDPR-proof manier. Ontdek hoe SAP Customer Data Cloud je kan helpen betrouwbare, directe digitale relaties met klanten op te bouwen op basis van transparantie en controle van persoonlijke gegevens.
Verander onbekende online bezoekers in bekende, trouwe klanten
Customer Data Cloud helpt je met een meer transparante en eenvoudigere manier voor online bezoekers om toegang te krijgen tot jouw webapplicaties en om zichzelf kenbaar te maken. Met andere woorden, om klanten de best mogelijke ervaring te bieden, hen uit te nodigen en hen te leren kennen. De SAP Customer Identity oplossing biedt een flexibele en uiterst veilige “voordeur” voor jouw organisatie, waardoor je anonieme online bezoekers kunt omkeren naar bekende, loyale klanten. Customer Data Cloud helpt je om op basis van vertrouwen een zinvolle relatie met klanten tot stand te brengen, waardoor je beter begrip krijgt op jouw publiek om meer betrokkenheid en omzet te genereren.
Maak kennis met je nieuwe baas: de klant
Tegenwoordig kan één slechte ervaring een potentiële klant genoeg reden geven om geen zaken meer te doen met jouw organisatie. Het grootste gevaar zit daarnaast ook in de slechte mond-tot-mond reclame die de slechte ervaring heeft veroorzaakt. Of ze zich abonneren op een nieuwsbrief, het invullen van een kredietleningformulier, aanvragen een offerte, registreren voor een account of vastleggen interesses en “likes”, is het noodzakelijk voor bedrijven om klanten een handig, flexibel en transparante voordeur. SAP Customer Identity helpt je bij het identificeren en het betrekken van klanten over verschillende kanalen en apparaten, door gebruik te maken van een naadloze en veilige digitale handdruk met online bezoekers door flexibele registratie en social media verificatie schermen en stromen die zijn aanpasbaar voor uw specifieke business case. Ondertussen gebruikmakend van onze Identity Access-analyse dashboard kan u helpen begrijpen, behouden en de betrokkenheid van klanten verhogen.
Klantenvertrouwen is de nieuwe valuta
SAP Customer Identity
SAP Customer Identity biedt functies die dat kunnen u helpen bij het creëren van een wrijvingsloze registratie en login ervaring met merken, kanalen en regio’s. Bouw best-fit flows met opties voor risicogebaseerd, multifactor en eenmalig mobielvriendelijk wachtwoord authenticatie. Geavanceerd wachtwoord beveiliging, geautomatiseerde e-mailstromen, account oogstdetectie, beveiligde digitale handtekeningen, en geavanceerd sleutelbeheer helpt u om een wrijvingsloze klantervaring tijdens het minimaliseren risico voor uw bedrijf en uw gebruikers.
Soepele customer journey over verschillende kanalen
Verbeter omnichannel-strategieën met een eenmalige aanmelding, SAML 2.0 en Open ID Connect-federatieformen voor gegevens en op risico’s gebaseerde, multifactorische en wachtwoordloze authenticatie-opties.
Profiteer van kracht-in-cijfers beveiliging
Bescherm je klanten met netwerkbeveiligde identiteitsfuncties, detectie van account-harvesting en gespecialiseerde beveiliging tegen accountovername en DDoS-aanvallen.