myBrand zet op verfrissende wijze klanten in het zonnetje

myBrand SAP ijsactie

Geertruidenberg, 2 juli 2019 – myBrand, SAP-dienstverlener en kennispartner, uit voor het tiende jaar op rij haar blijk van waardering middels een zomerse actie. myBranders gaan persoonlijk langs bij alle klanten door het hele land om ze op een ijsje te trakteren. Ooit begon het als een ludieke actie voor potentiële en bestaande klanten. Inmiddels is het ijsmoment uitgegroeid tot een traditie, waarmee myBrand onderstreept dat klantrelaties en persoonlijk contact hoog in het vaandel staan. De eerste keer betrof het een ijscokar op de stoep bij SAP-gebruikende organisaties, zonder enige duiding van myBrand. De kar stond in de zomervakantieperiode wekelijks voor de deur bij de bedrijven en pas de laatste week werd myBrand kenbaar gemaakt. De reacties waren zo positief dat de actie is uitgegroeid tot een jaarlijks fenomeen.

Corianne Visser, Marketing Manager bij myBrand: “Er is in de markt al jaren een discussie gaande over de meerwaarde van fysieke cadeaus binnen klantrelaties, maar wij merken ieder jaar dat de ijsjesactie ontzettend veel enthousiaste reacties en waardering oproept. Dit komt met name omdat deze aandacht niet alleen richting onze bestaande klantcontacten is, maar juist voor iedere medewerker binnen het bedrijf. Daarnaast valt de actie op, omdat deze plaatsvindt op een ander moment dan waarop al veel geschenken worden gegeven, bijvoorbeeld aan het eind van het jaar. We zien dan ook dat klanten rond de zomerperiode uit zichzelf over deze actie beginnen en ook myBranders kunnen niet wachten om weer op pad te gaan. Het is een klein gebaar met een belangrijk doel: onze waardering naar klanten uitspreken.”

Seger Theuns, Algemeen Directeur bij myBrand: “myBrand is ontstaan vanuit de droom om gestalte te geven aan een dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Alles wat we doen is vanuit onze missie: het zijn van de best gewaardeerde dienstverlener door onze klanten en zo is ook het idee van deze zomerse attentie ontstaan. Persoonlijk ben ik erg trots op het feit dat we dit voor de tiende keer uitvoeren. Bij myBrand staat de klant centraal en streven we naar langetermijnrelaties, zowel in onze dienstverlening als in onze marketinguitingen.”