“… ik zweer je dat ze dat zei, ze lachte er niet eens bij”. De ‘senior’ lezer herkent dit gelijk – Annemarie!! Een jongen wil een meisje mee naar de film nemen, maar zij gaat het eerst even vragen. In de wereld van sales en marketing proberen we onze (potentiële) klant ook voortdurend mee uit te nemen. Naar een event, naar een productdemonstratie, en ga zo maar door. Maar zit de persoon aan de ontvangende kant daar wel op te wachten?
De uitgebreide oplossing stelt je in staat om vanuit SAP Customer Data Cloud een geoptimaliseerde en vooruitstrevende klantreis te maken met behulp van best-practices. Deze best-practices kunnen worden aangepast via een handige gebruikersinterfacebouwer. Een mooi voorbeeld is dat de klant met zijn/haar social media account kan inloggen of registreren. Deze manier heeft een aantal voordelen, zo ervaart de klant minder ‘stress’, waardoor de klantreis aangenamer wordt. Daarnaast worden zo je klantgegevens sneller aangevuld, omdat het social media account al de basis gegevens met zich meebrengt. Er genoeg andere alternatieven binnen SAP Customer Data Cloud om flexibele en veilige authenticatie- en toegangsopties toe te passen.
Nieuwsgierig, een vraag of juist een opmerking? Vul dan onderstaand contactformulier in.
Wim Olieman | SAP CX / C4C / CRM consultant | LinkedIn profiel |
---|