Snelle business versus langdurig succes
Kijk je weleens om je heen als je op het station staat? Dan zie je...
Klantcontact van de bovenste plank
Je kent het vast wel: je bent al twee dagen aan het bellen, maar het...
Drie pijlers voor een optimale klantbeleving
Een tevreden klant is van essentieel belang voor het succes van een bedrijf. Wat klanttevredenheid...
Waarom je de SAP licentiemeting niet zelf moet doen
De complexiteit van het SAP licentiemodel komt tijdens de jaarlijkse SAP licentiemeting naar boven. In...
Wat is SAP Customer Data Cloud?
Met SAP Customer Data Cloud van Gigya kan je zowel gegevensprivacy als de innovatieve personalisatie...
myBrand lanceert de Discovery Scan voor S/4HANA
SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand introduceert de Discovery Scan om organisaties richting te geven in de...
Design & OutSystems 11: Apps creëren die tot de verbeelding spreken
OutSystems sluit niet altijd aan op de mogelijkheden die je als front-end ontwikkelaar voor ogen...