Snelle business versus langdurig succes

Kijk je weleens om je heen als je op het station staat? Dan zie je...

Klantcontact van de bovenste plank

Je kent het vast wel: je bent al twee dagen aan het bellen, maar het...

Drie pijlers voor een optimale klantbeleving

Een tevreden klant is van essentieel belang voor het succes van een bedrijf. Wat klanttevredenheid...

Waarom je de SAP licentiemeting niet zelf moet doen

De complexiteit van het SAP licentiemodel komt tijdens de jaarlijkse SAP licentiemeting naar boven. In...

Wat is SAP Customer Data Cloud?

Met SAP Customer Data Cloud van Gigya kan je zowel gegevensprivacy als de innovatieve personalisatie...

myBrand lanceert de Discovery Scan voor S/4HANA

SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand introduceert de Discovery Scan om organisaties richting te geven in de...

Design & OutSystems 11: Apps creëren die tot de verbeelding spreken

OutSystems sluit niet altijd aan op de mogelijkheden die je als front-end ontwikkelaar voor ogen...