myBrand biedt organisaties 360 graden klantbeeld met SAP Marketing Cloud

360 graden klantbeeld met SAP Marketing Cloud

SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand breidt haar portfolio uit met SAP Marketing Cloud. Organisaties hebben klantervaring hoog op de agenda staan, waarbij inzicht in de customer journey onmisbaar is. Met deze oplossing biedt myBrand de mogelijkheid om een 360 graden klantbeeld te creëren, waardoor organisaties een optimale customer experience kunnen realiseren door bijvoorbeeld communicatie te personaliseren. myBrand begeleidt organisaties in het meer inzicht krijgen in klantgedrag, waardoor zij hun marketingaanpak naar het volgende niveau kunnen tillen.

Integrale marketingaanpak voor optimale klantervaring

Corianne Visser, marketing manager bij myBrand: “Het marketingvak is door de jaren heen steeds complexer geworden. Dat heb ik uit eerste hand ervaren. Het afgelopen jaar heeft de pandemie er bovendien voor gezorgd dat de verschuiving van marketingactiviteiten van offline naar online in een stroomversnelling is geraakt. Niet iedere organisatie is erop ingericht om een optimale online klantervaring te bieden. Denk aan het benutten van data omtrent online klantgedrag om de customer experience te optimaliseren. Of het benaderen van klanten, met in acht name van de AVG-richtlijnen. In de praktijk zien we dat veel organisaties verschillende tools aan elkaar knopen, maar dat het volledige inzicht ontbreekt. Wij ondersteunen bedrijven in het creëren van een 360 graden klantbeeld, zodat zij inzicht hebben in alle klantinteracties en een integrale aanpak kunnen neerzetten. Vanaf het eerste touchpoint tot aan sales en customer service.”

“SAP Marketing Cloud is een mooie oplossing die past bij onze strategie”, vult directeur projecten Linda Beukers aan. “Customer experience zit in het DNA van myBrand. We hebben als missie om de door klanten best gewaardeerde dienstverlener te zijn en zetten vol in op een optimale klantbeleving. Met een geïntegreerd dienstaanbod en het Conclusion ecosysteem waarvan we onderdeel uitmaken, kunnen we organisaties ondersteunen op het totale spectrum van bedrijfsprocessen.”

SAP Marketing Cloud whitepaper
Whitepaper

Verbeter de Customer Experience met SAP Marketing Cloud

Zorg voor naadloze integratie van CX met operations en word een Intelligent Enterprise

Download