De Retail Roadshow omtrent SAP S/4HANA
Welke kansen biedt de overstap naar het nieuwe SAP-platform?
De Retail Roadshow aanvragenWelke kansen biedt de overstap naar het nieuwe SAP-platform?
De Retail Roadshow aanvragenAl 15 jaar bedient myBrand Conclusion verschillende retailklanten in het gebruik van hun SAP oplossingen. Met de komst van S/4HANA is de vraag waarom je de overstap naar deze nieuwe oplossing zou moeten maken een veel gestelde. Met kennis van de nieuwe ontwikkelingen en ervaring met de retailprocessen zijn onze retailspecialisten uitstekend in staat je te helpen bij het vinden van jouw antwoord op deze soms lastige vraag. Welke toegevoegde waarde biedt S/4HANA? Wat is juist voor retailers een interessante ontwikkeling? Waar biedt het sterke verbeteringen ten opzichte van de huidige ERP-omgeving en waar zijn de functionaliteiten nog gelijk aan nu?
Om invulling te geven op bovenstaande vragen heeft myBrand Conclusion de Retail Roadshow ontwikkeld. In een sessie van twee uur laten wij je een door jou bepaalde selectie aan scenario’s zien, nemen je mee in een aantal trends en laten we zien hoe SAP daar met haar oplossingen op inspeelt. Op basis van onze eigen ervaringen met S/4HANA migraties bespreken we ook de scenario’s die voor jouw organisatie van toepassing kunnen zijn en delen we inzichten en referenties.
Wat biedt SAP de retailer ter ondersteuning van de digitale transformatie? Laat je informeren welke mogelijkheden wij zien die deze transformatie vorm geven.
Scenario 1
Wanneer in het schap het artikel ontbreekt, krijgt de medewerker via 1 centrale app real-time inzicht in de voorraad van varianten, andere vestigingen en het DC. Daarnaast kan er een interfiliaal overboeking worden getriggerd en aangemaakt en wordt de voorraad bijgewerkt.
Lees verderScenario 2
Hoe hebben de artikelen en de leverancier van de artikelen in de afgelopen periode gepresteerd? In één en hetzelfde systeem is dit inzichtelijk: de gerealiseerde marges, voorraadoverzichten einde seizoen en de evaluatie over diverse assen met real-time data.
Lees verderScenario 3
Acteren op ‘dode voorraad’ in een winkel, door eenvoudig vervolgacties te initiëren dankzij real-time inzicht per vestiging. Bijvoorbeeld direct inzicht in de artikelen die al heel lang geen verkoop hebben gehad, voorraadcorrecties uitvoeren en promoties aanmaken.
Lees verderScenario 4
Day in a life van een winkelmedewerker ondersteunen met een gedigitaliseerde takenlijst. Systematisch werken waarbij standaard taken klaar staan of handmatig kunnen worden aangemaakt. Hierdoor is voor iedereen inzichtelijk wat er gedaan is en gedaan moet worden.
Lees verderScenario 5
Via de ‘Postvak IN-app’ snel en gemakkelijk inkooporders vrijgeven door degene die daar verantwoordelijk voor is en met een paar klikken de minimale inkoopwaarde voor orders aanpassen. In een dynamische Retail wereld is dit zeer wenselijk.
Lees verderScenario 6
Na het succesvol onderhandelen over de prijsvoorwaarden met een leverancier leg je deze centraal vast in het systeem. Dit is mogelijk voor zowel inkoop als verkoop. Kortingen worden automatisch berekend,je geeft zelf aan welke data gebruikt moet worden voor de verrekening en facturen worden automatisch opgesteld.
Lees verderScenario 7
Contractbeheer door de inkoper of contractmanager vanuit één dashboard met inzicht in contracten en het verbruik hiervan en wat er buiten valt. Hierdoor kun je beter anticiperen en beslissingen nemen over verlengingen, aanpassingen en beëindiging.
Lees verderVul dan onderstaand contactformulier in